onsdag 10 november 2010

Nostalgiskt!

Dagen har gått och den blev lite bättre hela tiden. Kanske för att jag sket i att försöka läsa på tent. Drog till stan med Robin och köpte nån tröjja åt honom och glass, sen for vi hem och gjorde mcflurry med bon-bon godisar och kollade tv :) Sen gjorde jag mat tills mamma och Kaj kom hem. Nu är syster här på besök och jag gör allt annat en läser.

Har tagit ner Mysteriet på Greveholm!! Ni minns, julkalendern! Den var ju skiiitbra! Kollade ett avsnitt. Åh vad nostalgiskt det var! Älskade den julkalendern, den var så spännande! :) Hih det blir min julkalender detta år igen! Nuförtiden gör de så himla dåliga julkalendrar för barnen, tycker inte ni det också? Ingen kalender slår Mysteriet på Greveholm!

Imorgon till Vasa. Finska tent. Och på fredag Anatomi och fysiologi-tent! CHAO!

2 kommentarer:

nina sa...

Lycka till med tenterna! :)

Anonym sa...

Kul ti höra att finskan gick bra!! Int precis lätt text..huhu! Spännande att se klänningen sen:)! Lycka till imåro me tenten! Jag har varit ut på promenad me selma, o nu tv med smått o gott på bordet...Kramis!