onsdag 17 november 2010

Powerday

En liten bild från LadyLine

Chacha bloggeeen!
Idag har jag varit aktiv, eller åtminstone ganska. Var i skolan till 12, sen gick jag och Malena till Vasa simhall för att se hur anpassat simhallen är för handikappade och funktionshindrade. Vilket vi ska göra ett arbete om. Det visade sig att det är väldigt välanpassat! Man såg hjälpmedel som man inte lagt märke till förut.
Efteråt åkte vi och köpte en pizza och kebab med pitabröd och avnjöt detta i min lägenhet. Sen läste på tenten som är på fredag, därefter gick jag till gymmet och tränade armar och mage med Anne. Det kändes som om vi var på spa, för vi var också i solarie och infrarödbastu!
Nu har jag och Sarro städat hela lägenheten! Så visst har jag gjort en del idag! :) Eller hur? :)

Inga kommentarer: