måndag 1 november 2010

Det är mörkt nu!


Malena och jag har varit mycket duktiga idag! Vi har ätit pizza och druckit kaffe (vilket jag inte vet om man behöver vara duktig för att göra:P )och fått gjort två arbeten. Imorgon är vi lediga och ska göra några till. Mitt liv börjar sakta men säkert reda upp sig! :P Nu är det redan kolmörkt ute, tänkte mig på en springrunda nu. Hoppas bara ingen våldtäktsman springer efter mig för så hårt vill jag inte springa!
Min kära sambo sara kommer inte hit idag, och inte imorgon heller. Vilket betyder att jag måste sova ensam hemma! Det kan vara lite läskigt ibland. Men nog ska jag väl klara av det!
Nu ut i mörkrets oändliga hav!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja d usch va d blir mörkt fort!, man blir lite väl hängig o trött! Haft troligt/not o städat ett köksskåp ikväll! Va försikti kära syssan! KRAAM!

Sabina sa...

Joo verkligen! ahaa nåmen du ha ju fått nå nyttigt gjort idag då! :) Jadå ja e nog de, desamma, ha de bra jecka! :) ses på fredag,Kram!

depend sa...

okej (;
jag har bott i sverige i hela mitt liv, men förstår finska, hela min släkt bor i finland ! (: