tisdag 2 november 2010

Bloggdesign


Godmorgon på er! sov en underbart bra och lång natt inatt, nu är jag utvilad! Sitter nu och äter.. brunch kan vi säga. Det är mitt morgonmål och min lunch. Två ägg och skinksmörgåsar och en maletkött-pizzabit. Efter jag ätit blir det att fixa sig och dra till stan!

Vad tycker ni om min nya bloggdesign? blev led den förra och tänkte prova med beige/brun design. Men jag är inte 100% nöjd. Och så kom jag inte på vad en låt hette som jag verkligen ville ha, så det blev Rihanna´s- only girl. Den gillar jag asmycket! Så det blev den istället.

Ha en fin dag! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Nya designen helt bra, har du provat med mera svartvitt, i kontrasterna!? I love black and white:)! Haft en bra dag? Blir ql på fredan! ha det gott! kramis, syssan

Sabina sa...

HEj, ne ha int gjort de, fick för mej att brunt sku va fint men svartvitt e nog finare men de tar så himla mång timmar ti ändra på designen så tror de får vara såhär en stund :)
Joo riktit bra dag, å imoron bara skola ti 12 å sen läsa ti tent så de ganska bra. Joo de blir riktit kul, RObin å jag kommer genast han e klar bara :) Ha de bra du mee! Kram!

Anonym sa...

..å JAG gillar brunt!
Mera bruna åt folket :P

/ M.