söndag 28 november 2010

Sliten till MAX!

Tortilla mättade våra små magar igårkväll :)
Pisa står och försöker sälja :P
MASSA, MASSA, MASSAAA GODIS !! bara 29,90€ per Kilo ! ;)

Hej bloggen! Jag är så himla trött så jag vet inte hur jag ska beskriva det med ord, orkar inte tänka, orkar inte röra mig eller nått. Denhär arbetshelgen har varit tung och kul men mest tung :P Hur ska jag orka påbörja en ny skolvecka imorgon??? ingen aning! börjar 9-16,kill me. Nästa helg ska jag njuta arslet av mig när jag är ledig hela helgen! Men är ju iallafall lite rikare nu but money can´t make you happy!

Imorgon ska min storasyster in till BB för att troligtvis föda sina tvillingar genom kejsarsnitt! Börjar bli riktit nervös nu. Hoppas, önskar och ber att allt kommer gå bra! Ifall allt gått som planerat åker jag hem framochtillbaka på tisdag för att se de små knyten. :)

Nu ska jag inte göra nått mer ikväll bara försöka samla tillbaka mina krafter. Visar imorgon bilder på två saker jag köpte från mässan, orkar inte nu.
Sov gott ni!

1 kommentar:

Pisa sa...

ÅÅh va spännande :) hoppas även jag att allt gick bra för henne. Kramkram