torsdag 25 november 2010

The Ring

Läste om denna tös på Aftonbladet.se, hon spelade Samara i The Ring och sådär ser hon ut på riktigt. Rätt söt va? Undrar om hon såg sen på The ring när den blev färdig, hon var ju rätt liten och den är ju inte direkt en barnfilm. Men man kanske inte ser likadant på en film som man vet hur har blivit lagad, eller?


Härlig morgon det är idag, jag börjar först 13.15. Vaknade av att älsklingen ringde och nu har jag ätit gröt och smörgåsar! Snart är det helg, trevligt men denhär helgen får jag inte åka hem för jag ska arbeta här i Vasa. På julmässan i Bottniahallen ska vi sälja böcker lördag och söndag. Hoppas det kommer mycket folk dit. Ska ni dit? :)

7 kommentarer:

Mimmi sa...

ja hon va ju söt haha :O skulle bli sjukt glad om du ville lägga en röst på denna länk, http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=73882 :)

HannaK sa...

NEJ NEJ NEJ!! De e ju jag som e samara :D

Dilan D sa...

älskar färgerna i din blogg :)

Jenny - FOTO sa...

sv: oj jag tror att jag förklarade lite konstigt , men det är nog enskilda foton jag syftade på, men och andra sidan så har jag även funderat på några stadsfoton mot sommaren med ett gäng brudar i lite tuffare klädsel.. :)

och tack! (:

Dennis sa...

huu, samara är så läskig :(

Dilan D sa...

tack själv sötnos! :) allt bra? <3

Dennis sa...

jag var jätterädd för henne när jag var liten :((