tisdag 2 november 2010

En skön dag

Gokväll! Kom just hem från Malena och Kims, vi har försökt göra finska läxor men fick nog bara ett arbete gjort. Sen kom Lisa, Jonas, Mika och Simon också dit så vi var full lägenhet, men vi tjejer satt i köket och diskuterade mest smink medan pojkarna satt i vardagsrummet och drack öl :) Vi hade det trevligt.
Har varit en skön dag. Har gått på stan, varit i solarie och tränat. Nu blir det natten strax och imorgon skola från 9-12. Imorgon fyller också min älskling, och han ska kanske hit till vasa och kolla på ishockeymatch, då får jag förhoppningsvis se honom och ge honom en stor födelsedagspuss! :) Skulle gärna baka en tårta åt honom men då det är osäkert om han kommer.. Så jag tror jag firar honom mer på fredag istället då jag kommer hem.

Sov gott alla ni! :)

Inga kommentarer: