torsdag 21 januari 2010

sweet home

Sådärja, nu är jag hemma i Jakobstad igen. Va trevlit! Stannade påvägen hem vid ABC och åt lunch med pappsen, de hade faktiskt bra mat, revbensspjäll med potatisgratäng. Det är ju fakking kallt därute om ni inte har märkt? jag klarar inte av sån kyla, vill ha sommar nuuu-u! Sola, simma, sitta på ett hälit ställe med vännerna å dricka vin, spela volleyboll, vara uppe hela natten .. ååh jag längtar! Även om verkligeheten är lite annorlunda: arbeta, myggor som stör en under natten, regniga dagar, spindlar överallt, sommaren som går för fort, that's it! :P nejdå det blir bra.
Nu ska jag powernappa lite och sen får jag se vad jag ska hitta på, kanske fara på hockey match? fniss.

Hejdådå :)

2 kommentarer:

L sa...

värst va tu ha börja spring på hockeymatch ;) FNISS :DD (nästa gång kmr ja o)

Sabina sa...

Tss aarå:p, jaa nästa gång kmr du me! bra!:)