fredag 22 januari 2010

Nu hemma från stan. Köpte världens bästa kropps-,hand-, fot-spa av Alexandra. Det är 60 sekunders spa gjort på döda havets salt. Senast mina händer var såhär lena var kanske när jag var ca 1 år. Så babymjuka,makalöst! Fick också testa att sitta 50 min i ett saltrum, allt var salt, väggarna,golvet, taket, så coolt! Kände verkligen att det var hög saltprocent i luften, kändes bra i lungorna när man är förkyld, kul! :) sen efter lite snack och information om saltbadet for jag och handlade med L och sen hem.
Sjukhusvistelsen var total onödig, fick endast bekräftat genom blodprov att jag har förkylningsvirus i kroppen (No shit?!) och inget mera, inget recept på medicin eller nåt, bara råd om att jag ska dricka varmt och vila (på sant?! ska man faktist göra de) ååh sällan man inte får mera hjälp en så vid sjukhuset. Nu ska jag gå och äta Tacogömma som mami lagat (Godast som finns!). Och sen i bastu! Ikväll blir det väl en sväng tillbaka till stan och hänga med mina vänner. Skriver mer senare!


Dödahavssalts-spa. 27 e, från Prospettum.
The best! I'm so impressed!

Inga kommentarer: