tisdag 19 januari 2010

morgonspinn

Oj vad jag och A är hurttiga haha, imårse gick vi till gymmet för spinning som planerat. Det var svettit och tungt men nu efteråt känns det så skönt i hela kroppen och mina ben är lite stela, ska stretcha lite före jag åker till skolan.
Kokta ägg är så goda efter man tränat, helst löskokta. Visste ni att färska ägg sjunker ner i en vattenskål medan gamla ägg flyter, på det sättet kan ni ta reda på om ni kan äta de, ifall datumet är borttappat. Ägg innehåller också mycket protein och är också därför bra att äta efter träning. Nu ska jag fixa till mej lite och sen åka till skolan. Have a nice day!


Ska också på samma gång rekommendera en ny proteindrink jag köpte igår vid gymmet. Muscle Milk, fanns i choklad och vanlij smak, med 25 g protein. Jättegod! Kostar ca.4 e.

Inga kommentarer: