tisdag 26 januari 2010

08.31

Godmorgon! aaah så skönt det var inatt, jag sovde faktiskt några timmar! men hur ska jag orka med en hel skoldag idag? dessutom föredrag inför klassen? på finska!!! aaaa! (wish me luck) njaaanå jag skulle gärna hoppa över men jag måste. Åker antingen idag ca halv 6 med buss hem eller imorgon på dagen. Och idag hoppas jag verkligen att mitt studiekort har kommit.

Jag vill så mycket och träna att jag drömde om att jag var på bodycombat och zumba inatt haha,. Nej men jag hatar verkligen att vara sjuk, det hindrar en från så mycket och vad man än gör är pulsen hög.
Min sambo A sover ennu, hon börjar om en halv timme men hon säger bara att hon börjar 9 hela tiden, och jag bara: jaa jag vet, därför försöker jag få upp dej daah. Nåja blir rätt kul att se henne nervös sendå när hon märker hon inte hinner :) hehe. Min andra sambo har farit till skolan redan.. nu ska jag sminka mej lite och sen kommer Malena efter mej. Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer: