torsdag 28 januari 2010

Fick mat hos papsen idag, han lagade tortillas och det satt bra! :) Nu sitter jag tydligen återigen hos min syster, har varit och handlat med henne och snart ska vi åka hem till mej och hon ska hjälpa mej med lite skolarbeten. Ibland är det riktit riktit bra att ha en storasyster, nästan allti bra kan man säga :)
Där ute är det så kallt så jag tror jag kommer dö idag, har konstaterat för mej själv att jag hatar allt som är kyligt. sådeså!

Imorgon är det fredag, det är ju trevlit men vad ska man göra ihelg? kanske man borde ta en till nykter helg.
Jag sku vilja åka på en kryssning nu, klart helst på en södernresa men det går inte, har inte tillräckligt med överloppspengar för en södernresa men en kryssning skulle vara så kul! Shoppa, festa och chilla några dagar i swe. ååh vill vill vill!
Och en till sak, ska kanske köpa en bil strax, ska och se på den ihelg. För jag behöver en bil! Orkka att vänta allti tills mamma har kommit hem och att bilen är ledig, nej. Så måste ta ett litet snack med pappa om lån av pengar för banken tror jag inte vill låna ut åt mej eftersom jag är studerande. Meen nu blev inlägget långt och tråkit :P ska busa med wovvarna nu! tjao!

1 kommentar:

Saray sa...

JAG E ME PÅ KRYSSNING!!