söndag 17 januari 2010

i bilen

Nu är vi påväg, vad mörkt det är! Vill att det ska bli ljusare och varmare, åh vad jag kommer att njuta när sommaren kommer! Dåligt med sommaren är däremot alla äckliga småkryp såsom spindlar och fästingar!
Det var så trevligt att få umgås med L, hann inte riktit ta igen allt men vi får ta det igen nästa gång jag kommer hem :)
Nu blir jag riktit riktit stressad, varför fungerar inte youtube på min dator?!?! Först står det att jag måste radera cookies och sen när jag gjort det står det att jag behöver cookies för att det skall fungera. Konstiga invecklade tekniska värld, när ska jag börja förstå dej?
Skola imorgon från 9-15, huh Malena, hur ska vi orka igenom detta? :P Men jag får glädja mej åt att jag får fara och träna på kvällen till wsc! YEJ! har inte kunnat träna nu på några dar p.g.a tatueringen, vill ju inte den ska spricka och läka dåligt. Men imorgon gör jag ett försök iaf .
Nu ska jag försöka fixa youtube problemet!

1 kommentar:

L sa...

puss på dej! :)