torsdag 14 januari 2010

nightmare

Fyy, inatt hade jag en mycket hemskt mardröm. Jag drömde att jag drömde att det var två spöken i vårt hus, en flicka med kort mörkt hår och en kille. De satt i vårt vardagsrum och skrattade och trodde alla sov, och när jag vaknade i drömmen kollade jag från min säng mot vårt vardagsrum och så tittade hon på mej, så jag stängde snabbt ögonen i rädsla. Och tänkte, nej jag vill verkligen inte bli som hon i Medium, det kommer bli så jobbigt om nätterna (haha). Sen hörde jag då de blev tysta och kom mot min säng, och så viskade flickan till killen när de stod framför min säng, att jag sov, och mittiallt i min fruktansvärda rädsla öppnade jag ögonen och sa åt dem att jag hör dem att de ska vara tysta eftersom jag försöker sova. Nu såg flickan rädd ut på mej, och sa: ser du oss? Så sa jag : jaa, och nu måste ni vara tysta eftersom jag inte sovit bra på flera nätter. Sen gick dom bort genom min vägg..
Haha, även om jag var skiträdd så prioriterade jag min sömn först :D helt sjukt! Men inatt fick jag trots allt en mycket bra sömn, nu är jag utvilad.
Ska käka nått nu, laga mej och sen kommer min skuts. Senare ska jag träffa Lotta och Pammy, och höra om Lottas brasilienresa! :) Skriver meer senare!

Inga kommentarer: