tisdag 5 januari 2010

jag är kär!

Bodycombat.. uuh så häälit! får sån energi av det!! Är hemma nu och ska käka nått så jag får nå muskler ;)
Köpte ett par uuuuursexiga skor idag!! mmmm.. väntar på att få ha dem ihelg! Från Shoe Stop.
Strax kommer syrran och hennes pojkvän hit och ska bada bastu, jag ska fixa till mej, ska ut på äventyr idag, tsss :P Nee nu bara babblar jag å påå, känns som om jag är hög men jag antar jag bara är på fruktansvärt bra humör!! Lyssnar nu också på Taio Cruz album och det får verkligen en på rätt feelis! :)

Däremot är det lite trist måst jag säga att det är -20 kallt därute.. man kan ju inte göra någonting utan att förfrysa händer och fötter. Men jag har nog lite knasig kroppstemperatur, antingen har jag för varmt eller för kallt, aldrig lagom.

Skorna jag inhandlade idag.. mm jag tror jag är kär.


Sara vid LBB :)



Pammy vid LBB :))

.

Inga kommentarer: