söndag 17 januari 2010

:D

Hahah håller på skratta ihjäl mej! Min trogna vän Sarro visade en sida på internet där folk har lagt upp meddelanden som de skickat åt fel person. sjukt kul tidsfördriv! kolla in: www.felsms.com

Här är några exempel:

Till: Flickvännens mamma
Sms: Vi ska ha så mysigt när jag kommer idag älskling, tar med mig dildon också så vi kan köra riktigt hårt baby jag längtar redan efter att köra in min kuk i din trånga mutta!
Svar: Men herregud Adam, det här trodde jag inte om dig! Att du ens kunde tänka dig att göra något sådant med min dotter är skamligt. Du är ej välkommen här igen!!

Förklaring: Jag skulle skicka smset till min dåvarande flickvän, men råkade skicka det till hennes mamma. dom är väldigt religösa av sig och hennes föräldrar tog det inte alls bra! hehe det där misstaget vill jag inte göra om.



Till: Morfar
Sms: Åh e så galet sugen på din stora och ådriga kuk!! Saknar dig som fan!! Kyss på valfritt ställe!!! <3<3
Svar: Önskade att det inte var just du som skrev detta. Nu talar vi inte om detta mer.

Förklaring: Shitt skulle skriva till en kk som ja haft ett tag men rååka skicka liite fel.

Inga kommentarer: