onsdag 6 januari 2010

Gospelkväll

Dåsåå, kom just hem från Gospel konserten, den var riktigt fin, alla sjöng så bra! Och bra stämning var det där, mycket folk.
Ska börja packa väskan nu till Vasa, avfärden till vasa är imorgon klockan 7.00 , så altså kl.6.00 blir det väckning, gaaah! tror jag slänger mej i sängen så fort jag kommit hem till Vasa. S följer med mej dit, hon har fått nycklarna till sin lägenhet men hon får göra mej sällskap hos mej tills A och S kommer hem på söndag . Imorgon har jag planerat in pluggdag, måste få gjort ett arbete som ska in nästa vecka och om jag känner mej själv så kommer jag inte att göra nått som har med skola att göra på helgen,så det får altså bli imoron. :) Ska ju festa ihelg såklart! har inte tid me läxor dååe!

Hoppas på en bra helg, men det blir ju till det man själv gör det till.

Usch och snart spricker jag, köpte mat från Mc´donalds på hemvägen, El maco e helt klart det bästa därifrån. tihi.

Näääe hörni nu måste jag packa, vad allt ska jag ha med?!



Jakob Gospelkören..
Visst liknar dom Hattifnattarna?! =D Det tycker jag iaf..
hihi, inge illa menat, Hattifnattarna är ju söta ;)



Inga kommentarer: