torsdag 31 januari 2013

Restday

Goddag! Idag lägger jag in en av mina vilodagar, min kropp behöver återhämta sig och dessutom har jag  frisörtid och jobb som gäller! :) Hoppas verkligen att de kan göra mirakel med mitt hår, få bort den gyllenepissgula färgen och få håret till en jämn färg.. jaa och så klippa bort det nötta. 

Annars då.. ni tror väl inte att jag bara tränar och jobbar? :) Neej neej, det händer myyycket däremellan. En av grejjerna som är aktuella nu är att jag har varit på flera lägenhetsvisningar, och vet ni vad? Snart blir jag lägenhetsägare! :))) Så spännande, så kul och så många ideér med inredningen! Äntligen får man göra sitt eget, alldeles eget hem. Det går ju inte att jämnföra när man bott i Vasa eftersom man då vet att man bor tillfälligt 1 till 3 år och ska sedan bort. Därför har man ju inte hittat samma "hem"känsla som jag nu hoppas hitta sen i denna lägenhet! :) 

Aaa.. nu måste jag kila, tjingeling! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul, grattis! :) Ska du köpa i Jakobstad?

Sabina sa...

Tack ! :) Jepp i Jakobstad, rätt centralt!:)