måndag 7 januari 2013

Att vara vis

Jag kommer att bli en gammal vis tant, tror jag. Iallfall har jag haft "turen" att få alla mina 4 visdomständer. Vilket betyder i mitt fall att jag oxo hamnar att ta bort alla fyra. Så denna vecka började på det nästan sämsta sättet, nämligen, jag har varit och opererat bort två av tänderna och nu tror jag att jag dör värkdöden! Har den hemskaste värken och så forsar det blod ur min mun.. åååh så gulligt! ;) Å jag är så hungrig men kan inte börja äta när munnen är full av blod. Mysigt javisst!
Hoppas ni fick en bättre start på denna vecka! :)

1 kommentar:

Pisa sa...

Hej Sabina :) Inte kul det där. Tog bort alla mina jag å. Dock hade jag int så mycke värk..typ int nå. Å he e ju rikti olika hede säjr di. Usch och blä hoppas de blir bättre snart. :) pusspuss