onsdag 22 juni 2011

Snaart åker vii

Är nu hemma från arbetet. Har duschat, nu måste jag äta och packa ner allt. Sen om några timmar för mamma mig till Kronoby därifrån vi startar vår lilla resa till Åland :) Ska blir så kul! Det är jag, min pojkvän och 12 andra trevliga filurer som åker, och förhoppningsvis kommer Pamela, Jenny och Dressi till Åland från sverige ett dygn eller så, ifall de fixar båtplats, det skulle vara pricken över i'et! :) Och så får man ju hoppas att det inte regnar, isåfall kommer vi måste sitta 14 styckna i en 4 personers stuga haha det skulle nog vara en syn det :P
Sådärja nu ska jag fortsätta, men bloggar en gång till innan jag åker. Kommer nog sen inte ha tillgång till dator under dehär 4 dagarna så jag återkommer sen igen när vi kommit hem! PUSSHEJ! :)

Inga kommentarer: