tisdag 21 juni 2011

Hemkommen

.. från arbetet. Har varit ett riktit trevlig arbetspass med Pia! Imorgon blir det först insulinskolning kl.8-10 och därefter arbete till 16. Sen måste jag snabbt fixa allt i ordning för Åland för klockan 00.30 drar vi söderut!
Måste hämta en sovsäck, packa allt ordningsfullt i en väska så jag inte behöver komma med 4 väskor, jaa, är endå illa rädd jag kommer att måsta lämna hem en del kläder jag vill ha med så vi får plats med allt i bilarna, vi är ju endå 12 styckna :P
Nu måste jag käka nått och sen tvätta bort hårfärg ur håret ! Sov gott alla små barn! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

e ni inte 14? kollade evenemanget, eller har någon hoppat av? :)

Anonym sa...

är du sjuk ännu?

Sabina sa...

Anonym 1: Oj skrev nog bara fel, vi är fortfarande 14 som ska åka :)

Anonym 2: Jaa eller sjuk och sjuk, väldigt förkyld om vi säger så, men nog ska det gå över snart med lite finrexin, burana och halstabletter + varma kläder :)