tisdag 7 juni 2011

En varm början på veckan!

Viiiiilket undeeerbart väder det varit idag, lite föör underbart! För mycket av det goda kan vara lite jobbigt faktiskt.
Har jobbat hela dagen och sen kom min pojkvän till mitt och jag gjorde mat och vi gosade framför tvn tills han åkte iväg till sin fotbollsmatch. Då mötte jag upp fina Anne-lie och lekte med henne nån timme :)
Resten av veckan har jag kvällskifte, så imorgon får jag sova uut! Har verkligen mina sovtimmar på minus från den gångna veckan, så det ska bli skönt!
Sitter nu och myser med hunden och äter vanliljyoghurt med Keso i, supergott! Ett beroende som jag fått för tillfället. Det går väl över om ett par veckor när jag ätit mig trött på det. :) Men rekommenderar er att äta det eftersom det är supergott, rätt nyttigt och går att äta som morgonmål, mellanmål, nattmat eller efterrätt ifall man blandar i t.ex ananas ;) hihi .

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Yoghurt med grynost va int en hit Sääbi :D Det fick ju en konsistens av gröt men smaka mkt sötare och bara ja.. underligt.

Sabina sa...

Saaaakeli de visst en hit!!! har inte nåmer ti säg, fö de så bara! :P