måndag 20 juni 2011

Crocs

Här är bild på de Crocs jag köpte från Kokkola. De är världsbästa arbetsskor, lätta och är som gjutna på fötterna! Dessutom tuusen gånger finare än dedär vanliga bamsestora crocsen som man bara stopplar med när de inte hålls på fötterna :P

Idag köpte jag också nödvändigheter som våtservetter, plåster, tuggummi, tandkräm, godis och 2 snygga BHar från Lindex. Okej BHarna var ju inget måste men de var så snygga så kunde inte låta bli att köpa dem :) Ännu måste vi köpa mat så att vi överlever midsommaren på Åland eftersom butikerna är stängda nästan hela helgen. Min pojkvän tycker jag är lite för nervös över dethär med maten men jag behöver minst 3 mål om dagen för att överleva och det håller jag på att bli lite orolig över eftersom jag inte vet ifall vi har kokplattor i campingstugorna hehe, okej allt kommer att ordna sig :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är allt gullig du! :)

Anonym sa...

ta med spritkök :D

Sabina sa...

Hehe joo vi bord ta me de, måst se va di andra sejr, å om e ryms i bilana :))