måndag 30 juni 2014

Happy moment

Fortfarande lite krasslig.. Så i helg har jag inte gjort mer en jag har behövt. I lördags hade jag cheatmeal-day så efter mitt Plyos-träningspass åkte jag och viktor till Strandis och åt mat från himmelriket tillsammans med S och J. En trevlig kväll med magen mätt, skratt och fridfull stämmning. I söndags hade jag vilodag så vi begav oss till villan eftersom det var väldigt mörka moln påväg mot stan, men vid villan var det bikiniväder. Dock har jag på något vis passerat "sommaren" och är inte i behov av att sola,simma och bli brun, det känns som sommaren är över då det varit kallt såpass länge nu. Dessutom får man gjort mycket mer om det inte är stekhetsol som drar energin ur en och man känner ett måste att vara ute i solen. Efter villan storstädade vi och gjorde mat för några dagar framöver. 

Strandis har de bästa burgarna i stan,helt klart! Och jaa.. Viktor och jag åt en burgermåltid och en halv pizza på var! Servitören såg lite frågande ut när vi beställde maten ;) 
Regnmoln i stan
Sunny day påväg mot villan

Har dessutom sovit otaaaaliga timmar denna helg för att få bort förkylningen. Så vet inte om jag fortfarande är trött av flunssan eller trött av för mycket sömn?!^^

Inga kommentarer: