torsdag 27 mars 2014

Learn to love the burn

9 timmar kvar av mitt nattskifte,sedan ledig resten av veckan. Härlit är det rätta ordet. Har roliga planer för helgen så hoppas på att det är soligt och helst varmt så att planerna blir av. 
Träningen har gått riktigt bra denna vecka, mycket energi i musklerna och humöret på topp! Igår gjorde jag t o m personbästa i bänkpress, 50kg! Har varit dålig på att träna bänkpress eftersom jag dels tycker det är en rätt tråkig övning och dels för att jag inte känner "pumpet" i musklerna av den övningen. Men i vilket fall som helst fick jag lite glädje av att orka 50kg så tror jag börjar försöka engagera mig mer i den övningen härdanefter. Imorgon är det återigen ben och rumpa på schemat, benen som just och just har återhämtat sig från sist. Men har ju ännu 16h på sig att återhämta sig så det ska nog gå bra. Har dessutom ett pass med fler övningar men med lättare vikter imorgon. Försöker köra vartannat benpass med få och tunga övningar och vartannat med många och lätta vikter. Benpassen är dessutom mitt favoritpass så längtar redan! :) nu ska jag ladda in mat så magen blir nöjd. Sovgott!

Inga kommentarer: