fredag 21 mars 2014

Bikinifitness camp i Vasa

Sköna fredag, ledig och allt. Har kokat mat färdigt så att jag inte behöver börja med det efter mitt träningspass, eftersom efter ett träningspass får det inte ta många minuter innan jag får mat i mig innan jag blir ett vulkanutbrott!;) Idag är det cardio som gäller.. har inte gjort cardio regelbundet, bara när jag dragit Xbodyfit och spinning-pass på gymmet. Förut älskade jag att vara ute och springa men nuförtiden får jag så fruktansvärda magsmärtor en stund efter jag sprungit, att det inte är värt att ligga i fosterställning efteråt. Därför passar spinning, crosstraining eller promenad mycket bättre för mig. Styrketräningen har gått väldigt bra de senaste veckorna och man känner musklerna och kroppen varit slut på energi i slutet av veckorna.  Om några veckor ska Emilia och jag lägga upp nytt träningsschema vilket blir kul, har dragit samma nu i flera veckor och det börjar smaka lite trä.

Imorgon bär det av till Vasa med Niina och Linda för att vara med på Sara & Camilla Back´s Bikinifitness camp. Blir SÅ intressant och roligt så kan knappt vänta! Hoppas även vi hinner via Fitnesstukku för att köpa lite påfyllning av proteinpulver och kanske något annat trevligt! :)

Njut av helgen!

Inga kommentarer: