tisdag 25 juni 2013

träningsupplägg

Har just kommit hem från jobbet, idag hade jag kvällsskifte. Imorgon har jag som tur morgonskifte och slutar då redan klockan 17! DET är lycka, att ha kvällen ledig! :) 
Min förkylning har försvunnit och jag har haft några riktigt bra pass de senaste dagarna. Imorse var det ryggen och marklyft som gällde. Marklyften har blivit lite lidande nu på sistone pga flera saker, men nu har jag lagt in det en gång varje vecka. Har även gjort ett nytt träningsupplägg och hoppas att det ska funka! :) Det nya upplägget är 4 styrkepass, 2 cardiopass och 1 vilodag i veckan. 




JUST DO IT! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tidigare skiftet ÄGER! Idag fick jag trimmat och grundstädat huset, vilket int ha hänt på ett halvår typ. Sjukt härligt. Vi kan no byt skift imåro, elä heila nästa viko fast ;) /tu veit

Sabina sa...

haha jaaa de så himla skönt att få gjort saker å ting på kvällarna å int ba dusch å ga å ligg! ;) Men sku int troo att ja vill byt min mårna, di e guldvärd! ;)