torsdag 29 mars 2012

Tapas?

Så led vardagarna mot sitt slut. Älskar min praktikplats, trivs där så himla bra. Har också lyckan att få jobba där denna sommar! Jag är så glad för det! :)

Dagens träning blev en jobbig 45 minuters länk i motvind. Har fortfarande träningsvärk i framlåren från Bodypumpen, vet inte hur jag kunde ta i så hårt. Men tydligen, sjuka och stela är dom.

Reklam säljer. Såg reklam på TV om Tex mex Tapas och tyckte det såg smarrigt ut. Så nu är det inhandlat, det blir morgonkvällens middag. Men jag har aldrig gjort Tapas förr så får testa mig fram. Har någon av ert ätit eller lagat det? Vad ska man sätta på? har ni något gott förslag eller tips? :)

Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lite lugnt nu lilla flicka men kanske det är din mamma som drar dej ut??? Ha Ha Haaa
Ha en bra helg!

Sabina sa...

haha näe :D tack detsamma! :)