tisdag 20 mars 2012

Söndagsbilder

I söndags var Jag, Robin, Kira, Mika, Kim och Peter till familjen Lillskrubbs villa och pimpla, lag ut en fiskekass och grillade korv i solen. Jag och Kira solade mest medan pojkarna försökte få upp fisk :) Så himla fin dag, precis som en söndag ska vara!

Förkylningen har släppt rätt bra sen i söndags då jag fick en rejäl dos frisk luft ute på isen, så igår och idag har jag varit ut på en lenkki. Idag gick det betydligt bättre än igår så tror jag håller på att bli återställd :)

Ikväll har jag kvällsskifte vid praktiken så strax blir det en sväng till stan! Önskar er en fin solig dag!
Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utifrån storleken på hålet i isen, ser det ut om om de pimplar val;)
h. Pia, linn&ella

Sabina sa...

hihi joo men vi lag no dit en fiskekass bara å borra nog små hål ti pimpel i :D Ha de bra där borta! Kram