torsdag 29 mars 2012

Morgonstund

Gooodmorgon! Började dagen med att veckostäda lite här hemma. Strax får jag ställa mig mot praktiken. Sista dagen för denna vecka, imorgon väntar en heldag i skolan i Vasa och i helg väntar Hemservicearbete och några tusentals oskrivna sidor som ska lämnas in till skolan. Det går bra nu. Men jag är inte bitter. Imorgon är det ju fredag, det är alltid skönt att det blir helg vare sig man är ledig eller inte. Det finns någonting fint som vilar över ordet Fredag, Lördag och Helg. :)
Nu ska jag stapla iväg till bilen, har sån fruktansvärd träningsvärk i benen, det är helt sjuuukt. Igår slapp jag knappt upp ur sängen och det kändes som om jag gick på styltor hela dagen. Idag är det litelite bättre.

Önskar er alla en finfin dag fastän solen inte lyser! :)

Inga kommentarer: