torsdag 15 december 2011

Skor!

Idag är det engelskatent och arbete därefter som gäller. Men sen hemhem! Grått och ruggit där ute, tänk att det är julafton om 9 dagar!
Men nåja, idag är sista skoldagen detta år, och sen bara två arbetsskift nästa vecka. Så i princip börjar jag nog ha jullov snart! :)

Såg på facebook att många har skrivit om att de har beställt efter skor, även jag. Klickade hem två par skor för bara 20 € alltsomallt! Helt sjukt! Väntar med spänning på att de ska komma hem till mig!! :D Såna internetsidor kan verkligen göra ens dag lite lite bättre! :P

Ha en fin dag alla!

4 kommentarer:

Tanja sa...

samma känsla här! färdi me skola, å 3 arbetsdagar till, å skor på väg hem. AWESOME!!! :D

Sabina sa...

WÖHÖÖÖÖÖUUU!! :D LYCKA!

Anonym sa...

varifrån har du beställt så billiga skor? :)

Sabina sa...

från members.com! :) ifall du vill bli medlem kan du skicka din e-mail till mig på sabina.saarinen@novia.fi så skickar jag en inbjudan till dig! :)