tisdag 13 december 2011

Helt supernajs!

God eftermiddag! :) Som ni alla borde veta så är det min födelsedag idag! :) Blev väckt med kaffe och ett paket av Sarro, som var min övernattningskompis inatt och sen fortsatte det med att Malena hade godis och kaffe som jag blev överfallen med redan när jag satte mig i bilen :D I skolan hade vi kreativ timme, vi pysslade och drack glögg och åt pepparkakor! Helt supernajs dag. Och förhoppningsvis fortsätter det i samma takt resten av dagen. Ikväll kommer en del av mina kompisar till mitt och då ska vi fira mej lite! Så jag var efter skolan och köpte nya byxor och en topp, eftersom man är tillåten att köpa sig något fint när man fyller! :) Idag är en dag då man ska bli betjänad av alla andra och man är befriad från tråkiga saker! fick ni? :)

Jess, bra! Trevlig dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! :)

Anonym sa...

SAIN ;)

/M.

Sabina sa...

Tack!! :)