onsdag 7 december 2011

Bitter idag

Kära Dagbok, idag har jag stigit upp omänskligt tidigt, kört till Vasa, suttit i skolan, varit i arbetet, gjort en hemtentamen och nu märker jag att jag inte längre hinner eller orkar träna som jag hade tänkt. Mina nerver ligger på helspänn och jag är fitti som en ragata! Jag tror jag är lite för trött.. uach idag är ingen bra dag. Dessutom har jag fått två, ne tre acneprickar (som jag och Robin kallade det så fint igår) i fejset och så håller min ena visdomstand komma ut och hela underkäken värker!! -___-

Så, Ajö!

2 kommentarer:

Sara sa...

Låter som du har de lite jobbigt. :/ Men vissa dagar e sämre än andra. Det blir bättre imorgon ska du se och om int så nästa vecka! För då ska vi leka å då fyller du å då får du presenter å då ska vi skratta å då ska vi äta gott å bara mysa! :) Puss<3

Sabina sa...

Tack för omtanken sötSarro!! :) Ja vissa dagar e ba fö stressiga.. men joo nästa vecka blir det super, me dig boendes här och min födis! absoluteelyy! Hih, nu blev ja genast lite gladare! Kramar <3