torsdag 24 april 2014

Vilodagar

I tisdagsmorgon åkte jag ner ensam på kurs till Sibbo, en kurs från arbetet som var två dagar. Mina nerver testades till gränsen när jag knappt hittade dit (fick ta tåg,buss och gå och slutligen lifta!). Var redan i ihelg väldigt förkyld så när jag väl kom dit var jag genomsvettig, huvudvärk nära till migrän och vätskebrist. Sedan började vi på med föreläsningen och där var det endast jag som pratade svenska. Så fick lyssna koncentrerat till hundra procent för att hänga med finskan under två dagar. Huvudvärk? Japp,hela resan. Kom hem igårkväll och sov 13timmar.. Fortfarande förkyld. Så vilodagarna fortsätter.. Inte min bästa vecka men hoppas att det blir bättre nu för var dag som går. 
Det positiva är ju att det är fint väder och att jag är ledig i 6 dagar efter att jag haft mitt nattskifte nu inatt. Tack och hej! Återkommer när jag har något trevligare att komma med! :)

Inga kommentarer: