tisdag 29 april 2014

Benträning

Förra veckan skulle jag och Emilia starta vårt nya träningsschema. Jag var taggad och såg framemot att träna benen till mjölksyra (benträning är min favorit). Vi värmde upp men lite för dåligt antagligen, för skulle sedan börja med knäböj och hann ta ca 5 reps när jag kände att något var fel. En stråle på insidan av knä och i foten gjorde mitt ben så ohållbart att jag inte ens kunde gå vanligt. Vet inte ännu vad som hände ifall det blev en sträckning eller om jag har något fel som går från ryggen och gör att en nerv är i kläm. Känns lite så iallafall. Ska hursomhelst till massören imorgon och ta reda på. Iallafall fick mina ben vila över en vecka,men idag värmde jag upp ordentligt och började sedan på,åtminstone gick det idag att träna utan problem, så hoppas på att det inte var/är något långvarigt problem. Tränade ändå med lite lättare vikter för säkerhetsskull. Så värm upp ordentligt, alltid, även om det kan kännas tråkigt. 


Nu blir det middag hos viktors föräldrar och sedan och hälsa på min mamma. :) hörs mera imorgon! 

Inga kommentarer: