onsdag 27 juni 2012

Tyrkisch yoggi

Goodmorgon! Sovit gott? Jag sov som en björn i ide efter min 12 timmars arbetsdag, idag väntar en lite kortare arbetsdag.
Annars då, jag har kommit på att Turkisk yoghurt går i och till allt! Jamen nu tänker ni " jaaa de väl int nå nytt". Joo men nu är det såhär att jag har två nya saker med turkisk yoghurt som åtminstone är nytestade för mig, och jag gillade dem, så tänkte tipsa er om dem.
Den första är den himmelsktgoda smörgåsen där ni har en rågbrödskiva, lite smör, turkisk yoghurt och avokado + lite salt och citron på. Super gott OCH mättande!
Den andra saken jag har testat är att lägga yoghurten i ÄGGRÖRA, supergott! Äggröran blir mycket krämigare och mer mättande, men smakar inte av yoghurten så det förstör inte äggröresmaken! :) JAJA nån kanske har testat dethär för tuusen år sedan men för mig var det nytt, ni som tycker det var en gammal dålig ide - knip igen, och de som inte testat det - testa! :)
Have a nice day! ;)

Inga kommentarer: