tisdag 5 juni 2012

New things

Heej! Oj, ni får börja nöja er med lite mer sällan blogguppdateringar nu under sommaren. Det är mycket på gång. Idag har det varit en lång arbetsdag, från kl.10-22. Timmarna har gått nästan smärtfritt. Resten av veckan väntar arbete vid Hemservice för omväxlings skull! Men hej nog om jobb!.

Denna underbara Converseväska fick jag av pappa! Luv it! Och bilden under är bild på mina nya NB löpskor som jag har köpt, från Mattsson. Har inte hört något om mina andra NB skor från Vasa och orkade inte vänta längre så köpte mig ett par nya igår. Har inte hunnit testa dem än, men tror stenhårt på dem! :) Dessa skor ska ta mig fram med raserfart på halvmaran! ;)



Men HEY, om ni vill följa mig oftare så följ mig på Instagram ! Heter Sabinaass där! :) 
Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hur lång tid tar det för dej att springa 15 km med dina nya skor ????????

Sabina sa...

Hej, jadu det varierar men kanske ca 1,30 h. Brukar springa cirka 10km/timmen när jag är ute på länk.