måndag 3 oktober 2011

träning



Sitter på jobb just nu och har varit här sen 10, slutar 18 som vanligt. Kan en måndag vara mer lugn en såhär? Det är som om ingen i hela världen vill shoppa på måndagar. Jag är u t t r å k a d och behöver k a f f e. Kaffekokaren har gått sönder här på jobbet också, så snart trillar jag av stolen. Mina händer darrar och jag fryser, JAG BEHÖVER KAFFE!! eller, godis, men nej, inte på vardagarna!
Denhär helgen gick annars lite bättre en helgen före, med mitt godisätande. För två veckor sedan åt jag LITE för mycket godis och vågar inte ens skriva ut dethär för ni skulle antingen inte tro på det eller så skulle ni svimma :D Jaaaa ja vet jag är sockerberoende.. -__- Denhär helgen klarade jag mig iallafall på en makuunipåse för 5€ . STRONGT jobbat Sabina! Men jag har iallafall tränat varje dag under helgen också så nu ska jag inte hacka ner på mig själv. Har så himla träningsvärk i rumpan idag att jag knappt kunde cykla. Det är skönt med träningsvärk! Ikväll ska jag ut och springa, hårt och länge, tills mjölksyran pumpar i mina ben. Jag är astaggad för träning, jag har fått värsta längtan att träna HÅRT nu! Märker verkligen vilken lust jag får tillbaka till muskelträning när man mest bara har sprungit den sista tiden. Jag t.o.m drömmer om att jag tränar så nu får jag nog börja arbeta på mitt 6-pack! ;)

2 kommentarer:

Sundströms ZOO sa...

vabravabra, de ger mig hopp Sabinasällskap på wsc snart ;)

Sabina sa...

Hihi Juppjupp, ja tror no de blir åtm i månad där snart.. ja tror int ja e redo att diss wsc ännu :D