måndag 10 oktober 2011

Repair



Ni kanske inte vet att jag har världens svåraste att få långa naglar, men jag har! Så fort de blir lite längre så går nån av! Och man blir ju bara såå frustrerad! Jag har använt Trind´s Nail repair i cirka 2 månader och de har bara blivit lite längre men går fortfarande lika lätt av!! Förr har jag också testat att äta massa vitaminer, mjölk, multi tabs och allt skit men inget hjälper mina naglar.. finns det något annat tips för att få dem längre och hårdare? Eller är det bara att acceptera att mina naglar inte blir Diva-långa ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

prova ännu på mavalas nagelhärdare..applicera den varje dag i ett par veckor sen några gånger i veckan..fast det står annorlunda på förpackningen.. :)

Sabina sa...

Ahaa.. det ska jag testa då! Tack för tipset! :)

Anonym sa...

eller så får du bara tänka mamma min har ju lika o hon klarar sig bra korta naglar alltså

Anonym sa...

eller så får du bara tänka mamma min har ju lika o hon klarar sig bra korta naglar alltså

Sabina sa...

haha joo de kan ja :D fö joo hon har ju int så riktigt långa heller.. :P