söndag 27 mars 2011

Heldag på isen


Där ute fanns det packad is, de var inte små isklimpar direkt..



gick upp på isflaken för att se över lite öppet vatten, ifall vi skulle ha fått syn på någon säl men det gjorde vi inte

Det är sånahär dagar man borde haft systemkameran med, istället måste telefonen agera kamera. Man kan bli så arg på sig själv!!

Gokväll! Kom nyss hem från praktiken. Arbetsdagen har varit en superbra dag! Började 12 och då packade vi picknicväskor och bensikaggar och klädde på oss för att fara ut en hel dag på isen och köra snöscooter och grilla korv. 8 timmar gick på en gång och dagen är redan över. Har riktit sjuka armar av att ha hållt i mig för att inte flyga av vid 120km/h.. huhh trodde nog jag skulle flyga av några gånger :) men de gick så fint så fint!

Imorgon blir det frissatid klockan 10 för att få en ny frisyr och sen troligtvis lunch med Alexandra och efteråt praktikdag 15-21. Vet inte riktit än vad jag skall göra med mitt hår?! har ni några förslag på hur jag skulle passa med håret? :)

Inga kommentarer: