torsdag 10 mars 2011

Det går så fort!

Kukkuu på er! :) oj vad dagarna går snabbt, helg redan imorgon! men ska också arbeta på lördag men de ee okej för det är baara rooligt :)
Dagen i korthet: Började praktikdagen kl.11, gjorde mat, städade huset, var och tränade till FC och plötsligt var klockan 7 och då slutade jag! Perfekt!
Efteråt körde jag till pappas som hade gjorde enormt god mat (broilerklubbor, revbensspjäll och klyftpotatis) och nu gör jag inget mer denna dag.

Insåg idag att det bara är fastlagstisdag en gång om året, och jag åt alltsomallt bara 3 bullar! Jag är lite besviken på mig själv.. man borde äta så många att man inte vill se dem förrän det gått ett år igen! Men jag skulle seriöst gärna ta en redan ikväll :P Hur många åt ni?
Nu ska jag sluta snacka bullar och fortsätta med mitt liv. GoodNight!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag åt också tre! :)