söndag 12 augusti 2012

Tips för att slappna av?

Trött i skallen, men har haft en mycket bra arbetsdag. Nu ska man försöka slappna av så man får nån sömn oxo, väckning om 9 timmar för jobb igen! Imorgon väntar en lång arbetsdag. Men ska man ha råd att resa, leva och njuta så måste man dra in cash oxo! :) 

Och mina ben, mage, rygg och armar skriker efter att få träna, bort förkylning, bort! Har funderat vilket gym jag ska köpa kort till (har haft 10-gångs kort nu till jeppis gym), och har verkligen börjat trivas där, så funderar på att köpa 1-årskort dit direkt jag blir frisk. Eftersom det lönar ju sej verkligen inte att köpa månads, 3månaders eller 6månaders kort dit. Men så ska ju Easyfit öppna här oxo, men där drar de ju inte lika många och bra pass som vid Jeppisgym, men däremot oxo mycket billigare. hmmm.. måste fundera men tror hårt på jeppisgym! :)

Ohno tiden går.. jag..  kommer .. inte .. få .. sömn .. Jag.. är .. för.. upp .. i .. varv..   Några tips för att slappna av och släppa arbetet?

Inga kommentarer: