torsdag 9 augusti 2012

Juurpark

Govkvääll. Har idag jobbat, kaffat med barndomsvännen Ida på Fredrika cafe´, sedan åkte jag med hela halva familjen till villan för att grilla, bada bastu och njuta av lugnet. Vilken skön dag.

Men har dessutom dragit på mig en förkylning i halsen @&!)¤?&%@!/%¤/!)/#, så tog vilodag från träningen idag, och ser imorgon om jag är i bättre skick. Det är så typiskt när man har kommit så bra igång, har sån energi och är så taggad, och då, då kommer det en förkylning! Suck. Hoppas verkligen den snabbt går över!

Idag på jobbet var vi till Kälviä djurpark och tittade på djuren, gaaaanska bra arbetsdag! ;) Luktade bara lite skit efteråt :P

 Mina släktingar hittade jag också där.. ;)



Mina systersöner var glada och energiska som alltid. Uuuurgulliga!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Sarro sa...

Åååh vad söta killarna e! :))

Sabina sa...

joo di e noog! :)) Ses kanske senare idag! :)