söndag 5 augusti 2012

Sommarbildhav

Hej på er alla! Igår blev det utgång enda in på småtimmarna, så det blev inte många timmars sömn inatt. Jag var nykter, men av den kvava luften, spritångor, rök och berusat folk omkring sig så kändes det nästan om man hade druckit. Vilken hemsk syn när man gick igenom melody, golvet var täckt av glassplitter, sprit och svettigt folk. Svettiga killar vinglandes efter fnittriga tjejer i klänningar som de inte märkt att har rutchat upp så hela rumpan syns. Men ganska kul att se ändå egentligen nu när jag tänker efter :D Men kändes så himla skönt att sova gott, vakna nykter och få planera in ett träningspass under dagen istället! 

Här kommer ett litet bildhav från den senaste sommarmånaden : Eeeenjoy

 Jag har jobbat under sommaren.. vissa arbetsdagar har varit helt fantastiska och jag är så glad över att ha fått arbeta med barn, ungdomar och familjer!
 Stekt och njutit av några få, eller mycket få, soltimmar.. mera soltimmar får jag när jag åker med R till varmare breddgrader om cirka 1,5 månad! :)
 Varit mycket vid Robins villa och ute med båten,.. trollat och fiskat i solnedgången
 Suttit på vattenskotern och dragit ring efter den, så adrenaliniskt-KUL!
 Åkt med båt till Hästöskatan för att höra på Dennis&Rolli med goda vänner ..
 Skrattat, funderat och umgåtts med en älskad Lotta! <3>
 Besökt PowerPark för att åka på karuseller tills man inte kan gå rakt..

 Fått mina nya NewBalance springskor, vilka är asbra !
 Sprungit halvmarathon för första gången i mitt liv! Vilket var en underbart härlig och kul upplevelse och som kommer att upprepas varje år om min kropp tillåter
Kommit i mål överlycklig genomsvettig och supernöjd!
 Umgåtts med de bästa vännerna man kan ha..
 .. som jag är så otroligt himla tacksam för att jag har.. (bilder på övriga guldklimpar saknas :) )
 Varit och klottat ner oss..
 på vikingamiddag i FöusFinEss..
För att fira några födelsedagsbarn. Vilket var superroligt och mycket klottigt! :D

..och myyycket mer har hänt men kan inte ta allt under ett inlägg. :)

Sommaren har varit superbra och som tur, är den inte över än, och fastän det har varit det sämsta vädret en sommar kan ha.. så är jag nöjd. Vi fortsätter då bara.. ! :)

Inga kommentarer: