tisdag 7 augusti 2012

Friskt morgonmål

Godmoorgon!:) Seriöst, vad händer med vår sommar?? slutar det aldrig regna?! Helt sjukt vad det öser ner idag!
Hade tänkt mig och plocka blåbär idag med tjejerna, men det får blir en regnfri dag istället! Har laddat upp med en frisk frukost bestående av, Keso,banan,blåbär och rödavinbär, samt två vattenglas, kaffe och en brödskiva. 
Strax ska jag packa träningsväskan och jobbkläder och cykla iväg till gymmet. Ska dra ett konditionspass innan jag måste till jobb för kvällsskiftet. Måste söka efter nå vattentäta kläder så jag inte blir genomvåt när jag cyklar.. varför har jag inte en bil idag?. Hoppas ni får en trevlig dag! :)


Annars, har ni några bra pepp-tränings-motivations-låtar att lyssna till när man tränar? Vad lyssnar ni på när ni tränar? :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: