söndag 5 augusti 2012

Intervallträning



 Gokväääll... jag har ikväll avverkat ett intervallpass med löpning. Har i en lång tid nu haft i planerna att försöka få in åtminstone en intervallträning per vecka men jag har som aldrig riktigt fått det som rutin eftersom det är ju sååå himla tungt att dra intervallträning!! Det är ju så enkelt att göra det man alltid gjort.. men då får man också bara det man alltid fått. Så ikväll tog ja mig i kragen och gjorde det, det var supertungt men efter 45 minuter hade gått kände man att det verkligen testar musklerna på en annan nivå! Jag var helt slut! Så från och med idag så ska ett intervallpass ingå i mitt träningsschema varje vecka! Får se hur mina benmuskler mår imorgon..
Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla OS ! :) GooodNight!

Inga kommentarer: