lördag 4 augusti 2012

Back in business !




HEEEY I´M BACK!!! :) Och det hoppas jag ni också är! Har haft en stor del läsare som fortfarande varje dag har kikat in i bloggen fastän det varit så dött här, Tack för det! :) Bloggen hamnade på en liten paus eftersom man jobbat/jobbar, sover vid villan osv och är och gör det som sommaren hör till, dessutom orkar man ju verkligen inte sitta inne framför datorn när det är "sommar" ute! :)
Meen nu ska jag ta tag i bloggen igen och uppdatera er om vad jag har gjort i sommar och vad som är på gång i mitt liv. Men jag tänker inte gå igenom allt det nu ikväll förstås.
Bloggen kommer fortfarande handla om min vardag, främst om min träning och kost/matrecept.

Just nu sitter jag hemma, har varit på renoveringstalko vid Malena och Kims nya place. Där var vi hela hopen tjejer och killar som hjälptes åt och fick mycket gjort! Kul med talko när man är många! :) Så nu börjar man bli lite trött av alla målarångor man fått i sig, men försöker hålla ögonen öppna tills Robin kommer hit för att mysa med mig! :) 

Förutom det så är jag HELA helgen ledig från jobb, dessutom börjar sommarjobbandet lida mot sitt slut! Blandade känslor, har verkligen trivts på jobbet men det ska bli så kul att få börja skriva mitt Lärdomsprov och bli färdig med min utbildning! Allt har sin tid. 

Så, för att börja uppdatera er om min träning nu så kan jag berätta att dagens träning blev en löptur på 16 kilometer, en tyngre sådan eftersom mina benmuskler var så upprivna från gårdagens gympass, men jag kom igenom min länk! :) 
Nej nu kära söta läsare ska jag avsluta, uppdaterar mer imorgon! :)

GODNATT!!! :)


2 kommentarer:

Pamela sa...

Va roligt att du e tibaak :D

Sabina sa...

hihi vakul att höra! :D