onsdag 21 september 2011

WBN

Och så kom dagen då det var WASA BY NIGHT (här i vasa då såklart). Men jag som började dagen med hemtentslagning med Malena, som fortsattes med föreläsning i skolan 13-15.30 och därefter jobb. Så tycker jag det räcker med program för idag. Klarar mig bra utan kaoset i alla krogar, men tror nog människorna som festar idag har det trevligt ikväll men med tanke på att jag har skola från kl.17-21 på kvällarna ända till lördag och dessutom 2 dagar jobb så står jag över för att orka hela veckan. :)
När jag gick hem från jobbet och hade handlat mat var det redan fullt av folk i hela Vasa som galade för full hals, drack, rökte, drack lite till och sökte sig in till krogar. Detta är verkligen en studiestad full av ungdomar! Man börjar ju undra var alla åldringar gömmer sig när man aldrig ser några? :P



Sen ska jag också tipsa om ett jättegott och NYTTIG frukost/mellanmål/kvällsmål som jag gjorde idag. Det innehåller bra med vitaminer och protein! Ni vet kanske att jag gillar att testa nya saker och tar ofta allt ur huvudet och det som faller mig in bara. Det blev en utmärkt blandning! :) Ifall ni är små i maten kan ni minska lite med allt för det blev en ganska stor portion, men i min mage rymdes det nog :D

Men detta ska ni iallafall blanda ihop:
½ Banan
½ Äpple
½ burk Keso
1 yoghurt (vilken som helst,men bäst med vanilj lr naturell)
2 msk aroniabär
några havtornsbär

Inga kommentarer: