måndag 26 september 2011

Alla måndagar är lika tunga



Kilade genom H&M innan jag gick hem från jobbet, köpte en träningstopp och träningsbyxor! :)

Som sagt, en intensiv början på veckan och jag tror inte jag får en lugn minut denna vecka. Har jobbat hela dagen, gjort skolarbete och varit på en springrunda.
Idag började jag seriöst sakna gymmet sjukt mycket!! Har bara tränat med att springa det sista halvåret och det märks på mina muskler. JAG MÅSTE TILL GYMMET OCH TRÄNA UPP DEM IGEN!!! Men än sålänge man kan springa utomhus så passar jag på, och skaffar gymkort när det blir kallare. Men funderar till vilket gym jag ska ta kort, till det älskade WSC eller testa på nåt nytt.. det är frågan..

4 kommentarer:

Sundströms ZOO sa...

HALLÅÅÅ vilken dum fråga!! WSC såklart!! :)

Sabina sa...

Men man sku måst hinn dit då åtm 4 gånger i veckan om de ska "lön" sej fö sitt jävlit dyra pris! :P å ja tror int ja hinner gym så myki denhär vintern då vi ska böri me lärdomsprove å man endå far hem varje helg.. Tänkt om man sku träna vi dedär easyfit, de mång som ha börja där å de ha fått bra kritik :)

Anonym sa...

Till wsc såklart, snabba på före dom höjer priserna i oktober! Du borde kolla upp möjligheterna att träna på något gym i jeppis med wsc-kortet, de har ju många samarbeten så man får träna på flera gym runt om i landet helt gratis! :)

Sabina sa...

haha, det verkar nog som om jag borde komma till wsc :D Jo ja tror man får träna vid Jeppis-gym med wsc kortet, tror det var så iaf året då ja hade 1 års medlemskap, men nu tror jag nog ja tar bara 1 månad i gången eftersom vi dessutom har 3 mån praktik efter julen :)
ahaa.. höjer de i oktober, shit, måste ju bestämma mig snart då! :) tack för infon!