lördag 10 september 2011

Mitt första Odd Molly plagg!


Odd Molly Velourette Pocket dress - Seven roses (159,-)


Här är ett av mina Odd Molly plagg som jag köpte i veckan. Älskar den sååååå.. men ska inviga den först imorgon! :)

Här sitter jag nyduschad men är lite trög idag. Fast har nog redan idag hjälpt syrran att göra ett par smörgåstårtor, så nåt har jag iaf gjort. Ikväll blir en kväll fylld av program! Hela halva släkten kommer hit på 3-rättersmiddag för att fira min mammas födelsedag (som nog var för några veckor sedan). Då blir det massa gott att äta och jag har redan provsmakat efterrätten och jag tror jag klarar mig bara jag åtminstone får det ikväll för den var sjuuuuukt good!:D Efter vi firat här klart fortsätter firandet på lite galej med massa trevliga människor!
Så nu måste jag lixom nog börja fixa håret, naglarna, sminket, kläderna och kanske hjälpa till lite i köket om det blir lite tid över! :P Ha en trevlig kväll gott folk! :)

Inga kommentarer: